Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi Valkas novadā

Šī gada 3. decembrī Vidzemes Uzņēmējdarbības Centrs (VUC) sadarbībā ar Vidzemes plānošanas reģiona (VPR) remigrācijas koordinatoru esošajiem un topošajiem uzņēmējiem organizē tiešsaistes semināru “Iespējas digitālai komunikācijai un radošiem projektiem”.  Pasākumā aicināti piedalīties arī remigranti, kuri vēlētos veikt savu saimniecisko darbību Vidzemē un ir jau pārcēlušies atpakaļ uz dzīvi Latvijā vai plāno to darīt tuvākajā laikā.

 

Semināra mērķis ir dot iespēju esošajiem un topošajiem uzņēmējiem pilnveidot savas zināšanas un praktiskās iemaņas digitālo komunikācijas kanālu izmantošanā sava produkta vai pakalpojuma publicitātei, pārdošanai. “Šo prasmju pielietošana īpaši aktualizējusies pēdējā laikā, kad pieaugusi dažādu digitālo kanālu un elektroniskās vides izmantošana sabiedrībā,” norāda VUC vadītāja Laima Engere-Levina. Publiskajā digitālajā vidē par šo tēmu ir daudz dažādu apmācību un padomu, taču šis seminārs akcentēs to,  kā  izmantot digitālās iespējas, par pamatu ņemot uzņēmēja rocību. Semināra dalībnieki tiks iepazīstināti gan ar bezmaksas iespējām, gan ar komunikācijas kanāliem un rīkiem, kuriem ir salīdzinoši augstas izmaksas. Tāpat interesenti tiks iepazīstināti ar dažādu Vidzemes plānošanas reģiona radošo atbalsta centru pakalpojumiem un iespējām.

 

Seminārā digitālā satura eksperte Ieva Drāzniece sniegs ieskatu digitālajā mārketingā un palīdzēs uzņēmējiem definēt savu vēstījumu, klientus un izvēlēties atbilstošākos kanālus, caur kuriem tos aizsniegt, kā arī dos ieskatu satura stratēģijā un izstrādē. Jauniegūtās zināšanas semināra dalībnieki uzreiz varēs nostiprināt, pildot praktiskus uzdevumus lektora uzraudzībā, lai vēlāk to visu veiksmīgi iedzīvinātu savā uzņēmuma ikdienā. Semināra turpinājumā uzņēmēji tiks iepazīstināti ar RTU Cēsu studiju un zinātnes centra “theLAB Cēsis” un Valmieras koprades darbnīcas DARE iespējām un piedāvājumiem, kā arī ar Vidzemes Augstskolas laboratoriju piedāvājumu.

 

“Arī remigrantiem šī ir lieliska iespēja vieglāk iekļauties uzņēmējdarbības vidē, īpaši tagad, kad klātienes pasākumi nenotiek un arī citas iespējas ir ierobežotas. Tāpat remigrācijas veicināšanai ir svarīgi attīstīt uzņēmējdarbības vidi, jo tas dod darba iespējas un virza uz attīstību, kas ir būtisks faktors, lai cilvēki atgrieztos,” norāda remigrācijas koordinatore Vidzemē Ija Groza.

 

Semināra organizatori aicina ikvienu interesentu pieteikties ŠEIT līdz 2. decembrim. Seminārs norisināsies “Zoom” platformā. Vairāk informācijas - Ija Groza, VPR remigrācijas koordinatore, + 371 29287585, ija.groza@vidzeme.lv. Pieslēgšanās saite tiks nosūtīta visiem reģistrētajiem dalībniekiem dienu pirms semināra. Seminārs notiks latviešu valodā un dalība tajā ir bez maksas.

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) un Vidzemes plānošanas reģions ir prioritārā pasākuma 2018.-2020. gadam "Pilotprojekts pašvaldībās remigrācijas veicināšanai "Reģionālās remigrācijas koordinators"" realizētājs.

 

Plašāka informācija:
Ija Groza,
Vidzemes plānošanas reģiona remigrācijas koordinatore
tel. 29287585
e-pasts:
ija.groza@vidzeme.lv

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) un Ārlietu ministrija (ĀM) aicina Jūs piedalīties vebinārā (tiešraides seminārā) par valsts radītājām digitālajām iespējām, kas notiks 2020. gada 14. oktobrī plkst. 15.00 un tiek īstenots programmas “Mana Latvija.lv. Dari digitāli!” ietvaros.

 

Pasākuma mērķis ir sniegt informāciju par iespējām (e-pakalpojumiem, e-adresi, e-parakstu, personas apliecības (eID kartes) priekšrocībām u.tml.), kas var noderēt, lai veiktu formalitātes vai sazinātos ar Latvijas valsts iestādēm un pašvaldībām elektroniski jebkurā laikā no jebkuras vietas pasaulē, kā arī informēt par aktualitātēm un sniegt praktiskus ieteikumus remigrācijas jautājumu kārtošanā.

 

Video tiešraide būs pieejama portāla Latvija.lv kontā Youtube.com, kā arī tīmekļa vietnē mana.latvija.lv. Skatītāji varēs uzdot jautājumus vebināra dalībniekiem gan tiešraides laikā, gan arī iepriekš, rakstot uz e-pastu manalatvija@strategies.lv.

 

Pasākuma programma:

Laiks

Runas persona / saturs

15.00

Artūrs Toms Plešs, VARAM parlamentārais sekretārs

  •   Digitālo rīku komplekts dažādu dzīves situāciju atrisināšanai bez iestāžu apmeklējuma klātienē (e-pakalpojumi, eID karte, e-adrese u.c.) – iespējas, kas īpaši aktuālas, ņemot vērā pārvietošanās ierobežojumus un ierobežoto piekļuvi iestādēm.

  •   Personas apliecība (eID karte) – universāls rīks, lai saņemtu e-pakalpojumus gan Latvijā, gan Eiropas Savienībā.

  •   Vietne mana.latvija.lv – apraksti 50 dažādu dzīves situāciju risināšanai (rīcības apraksts, vairāk kā 800 saistītie e-pakalpojumi, 50 video pamācības e-pakalpojumu saņemšanai).

  •   E-adrese – valsts nodrošināta digitālā pastkastīte saziņai vienuviet ar vairāk nekā 3000 Latvijas valsts un pašvaldību iestādēm no jebkuras vietas pasaulē. Iespēja pilnvarot citu personu pārvaldīt savu e-adresi prombūtnes laikā vai pārvaldīt sev tuvu cilvēku e-adreses.

15.10

Elita Gavele, ĀM Speciālo uzdevumu vēstniece diasporas jautājumos – uzruna ārvalstīs dzīvojošajiem.

15.20

Hella Madara Šabaha, VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” Korporatīvās komunikācijas daļas reklāmas vadītāja

  •   eParaksts – svarīgs un ikdienā ērti lietojams rīks e-Identitātes apliecināšanai un dokumentu parakstīšanai. Atzīts visā Eiropas Savienībā, proti – Latvijā izsniegtu e-parakstu var izmantot jebkurā Eiropas Savienības valstī.

  •   eParaksts mobile – digitālais rīks identitātes apliecināšanai elektroniskajā vidē un dokumentu parakstīšana mobilajā tālrunī. Kā to pieslēgt un ērti izmantot ārzemēs dzīvojošajiem.

15.30

Latvijas Zvērinātu notāru padome

 pakalpojums Digi Notārs – sazinies ar Latvijā strādājošo notāru attālināti (ar video konferences starpniecību), apliecini savu identitāti, nokārto pilnvaru attālināti, kā arī saņem citus pakalpojumus, neapmeklējot notāru klātienē.

15.40

Ija Groza, Vidzemes plānošanas reģiona koordinatore remigrācijas jautājumos

 

1

 
  •   VARAM un plānošanas reģionu kopīgi īstenotā pasākuma 2018.-2020. gadam "Pilotprojekts pašvaldībās remigrācijas veicināšanai "Reģionālās remigrācijas koordinators"" rezultāti – aktuālie jautājumi, piedāvātie risinājumi.

  •   Kādu ikdienas dzīves situāciju risināšanā var palīdzēt remigrācijas koordinators – ar kādiem jautājumiem un kā pie viņa vērsties, kā sazināties ar koordinatoru attālināti.

  •   Atgriešanās un pārcelšanās uz dzīvi Latvijā – dzīves situācijas apraksts vietnē mana.latvija.lv, kurā iekļauta informācija par noderīgiem e-pakalpojumiem jebkuram ārzemēs dzīvojošajam, kurš pēc ilgākas prombūtnes vēlas atgriezties uz dzīvi Latvijā.

15.55

Reemigranta pieredzes stāsts:

  •   Atgriešanās iemesli.

  •   Praktiskie soļi, kā atgriešanās Latvijā tika organizēta.

  •   Ko ņemt vērā ikvienam ārvalstīs dzīvojošajam, pieņemot lēmumu par atgriešanos Latvijā.

  •   Kā var palīdzēt attālināta saziņa dažādu dzīves situāciju risināšanai pārcelšanas procesā.

16.05- 16.15

Jautājumi / atbildes.

 

Integrētās mācību un komunikācijas aktivitāšu programmas “Mana Latvija.lv. Dari digitāli!” ietvaros tiek

 

organizēti sabiedrības informācijas un komunikācijas tehnoloģiju iespēju izmantošanas un uzvedības maiņas veicināšanas pasākumi. Programmas koncepcija paredz integrētu pieeju – fokusēties uz 50 dzīves situāciju komunikāciju un mācīšanu, lai pēc paredzēto aktivitāšu īstenošanas, sabiedrība spētu atpazīt dzīves situācijas, kuras ir iespējams atrisināt vienuviet internetā – portālā Latvija.lv. Nozīmīgākā programmas sastāvdaļa ir mācības, kuru rezultātā tiks sagatavoti 6000 digitālie aģenti: valsts un pašvaldību iestāžu darbinieki, tostarp valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru darbinieki, kā arī bibliotekāri, skolotāji un žurnālisti. Digitālie aģenti konsultēs sabiedrību par e-pakalpojumu izmantošanu dažādās dzīves situācijās un drošu darbošanos internetā. Plašāka informācija par mācībām un to norisi pieejama portāla Latvija.lv atbalsta vietnē – https://mana.latvija.lv/.

 

Pasākums ir finansēts no Eiropas Reģionālā attīstības fonda projekta Nr.2.2.1.1/17/I/015 “Pakalpojumu sniegšanas un pārvaldības platforma”.

 

Ģimenes, kuras atgriezušās Valkas novadā no ārzemēm, aicinām uz kopīgu pasākumu Kārķos 2020. gada 8.augustā, kur kopā ar kārķēniešiem, Valkas novada vadību un speciālistiem būs iespēja  plkst. 11.00 paviesoties Kārķu baznīcā un pēc tam:

 

* iziet Lustiņdruvas dabas taku (pa spēkam gan maziem, gan lieliem),

* apskatīt Tradīciju salu un Dabas koncertzāli, iet rotaļās vai uzsākt jautru danci,

* piedalīties sporta spēlēs un citos Kārķu pagasta svētku pasākumos,

* ciemoties un pusdienot mini Zoodārzā “Rudzīši”.

 

Izbraukšana uz Kārķiem plānota 10.00 no Valkas pilsētas kultūras nama ar kopīgi noorganizētu autobusu. Kad zināsim dalībniekus, vienosimies, kur varēsiet iekāpt arī pa ceļam.  Ap plkst.14.00 autobuss visus atvedīs atpakaļ.

 

Pasākums tiek līdzfinansēts no atbalsta programmas "Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībās".

 

Lūdzu pieteikties dalībai pasākumā līdz 6.augustam un informēt par vēlmi doties uz pasākumu ar kopīgi organizēto transportu, zvanot vai rakstot Guntai Smanei, t.26463408, gunta.smane@valka.lv.

 

Paldies tiem, kas jau pieteikušies!

 

Foto no notikušā pasākuma aplūkojami:

Galerija 1 (G.Smane)

Galerija 2 (I.Karpova)

 

Informāciju sagatavoja:

Gunta Smane

Attīstības un plānošanas

nodaļas vadītāja

t.26463408

 

29.jūlijā sākās trīs dienu nometne - sadraudzības pasākums “Izzini Valkas novadu, Vidzemi, Latviju!” Valkas novada un diasporas ģimeņu bērniem un jauniešiem. Nometnē piedalās 30 bērni, no kuriem 3 dzīvo un mācās Īrijā, viens mācās Anglijā, 9 bērni ir no ģimenēm, kuras atgriezušās Valkas novadā un bērni, kuri ir dzīvojuši un mācījušies tikai Latvijā.

 

Pirmajā nometnes dienā dalībnieki apmeklēja Salacgrīvu, kur lai labāk iepazītos viens otru un gūtu ieskatu vides un cilvēku praktiskās darbības mijiedarbībā, bija iespēja kopīgi piedalīties dabas izglītības centra „Ziemeļvidzeme” noorganizētajā pasākumā, kur Dabas aizsardzības pārvaldes dabas izglītības darba speciāliste Inta Soma gan pastāstīja, gan parādīja dabā mazu daļiņu no Ziemeļvidzemes biosfēras dabas bagātībām, īsu brīdi pabūt pie jūras. Salacgrīvas jauniešu centra "Bāka" vadītājas Martas Dances vadībā, nometnes dalībnieki varēja iepazīties ar Salacgrīvā jauniešiem pieejamām aktivitātēm.

 

Šodien, Dienas nometnes dalībnieki iepazīst Siguldu, darbojoties saldējuma un spieķu darbnīcās, nobraucot pa rodeļu trasi, apskatot Gūtmaņa alu un dabas takas un piedaloties orientēšanās spēlē "Tūkstošgades stāsts" Turaidas pilī.

 

Rīt, Dienas nometnes pēdējā dienā, no rīta dalībnieki tiksies ar Valkas novada domes priekšsēdētāja vietnieku Viesturu Zariņu, izies Lustiņdruvas dabas taku Kārķu pagastā, iepazīs tūrisma piedāvājumu zemnieku saimniecībā “Kurģi” (izjādes ar zirgiem u.c.), paviesosies viesu namā “Ausmas” un noslēgumā iepazīs petanka spēles noteikumus un izmēģinās metienus Ērģemes petanka klubā.

 

Visas dienas kopā ar Dienas nometnes dalībniekiem ir Anda Kušķe un Ilze Kalniņa, kurām ir pieredze nometņu organizēšanā un vadīšanā.

 

 

Valkas novada dome ir parakstījusi vienošanos ar Vidzemes plānošanas reģionu par konkursa Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībāsatbalsta izmaksu.

 

Vidzemes plānošanas reģions saskaņā ar konkursa “Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībās” rezultātiem, ir finansiāli atbalstījis Valkas novada domes pieteikumā norādītās aktivitātes, kas vērstas uz remigrācijas sekmēšanu, piešķirot finansējumu 10 000 euro  apmērā.

 

Ar piešķirtā atbalsta līdzfinansējumu, Valkas novada mājaslapā www.valka.lv ir izvietots baneris “Remigrācija” un izveidota sadaļa “Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi Valkas novadā”. Visa informācija par pasākumiem, kas organizēti ar šo atbalstu un vispār, lai  uzrunātu no Valkas novada izbraukušo diasporu un jau uz dzīvi Valkas novadā atgriezušos, tiks regulāri publicēta iepriekš minētajā vietnē.

 

Ja ir jautājumi, esiet laipni gaidīti Beverīnas ielā 3, Valkā, variet arī zvanīt vai rakstīt uz manu e-pastu.

 

Fotogalerija

 

Foto: M.Dance

 

Informāciju sagatavoja:

Gunta Smane

Attīstības un plānošanas

nodaļas vadītāja

t.26463408

gunta.smane@valka.lv

Valkas novada dome laika posmā no 2020.gada 29.jūlija līdz 31.jūlijam organizē dienas nometni - sadraudzības pasākumu Valkas novada izbraukušo ģimeņu bērniem/jauniešiem kopā ar mūsu novada skolēniem.

 

Sākotnēji pasākums tika plānots kā 5 dienu nometne laikā no 2020.gada 29.aprīļa līdz 5.maijam, bet ārkārtējās situācijas dēļ, nometne tika atcelta. Lai jauniešiem tiktu dota iespēja savstarpēji iepazīties, nometnes vietā notiks dienas nometne - sadraudzības pasākums “Izzini Valkas novadu, Vidzemi, Latviju!”.

 

Pasākums 100% apmērā tiek finansēts no “Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi Latvijas pašvaldībās” programmas, tai skaitā arī biļetes lidojumam.

 

Plānotais dalībnieku skaits ir 30 skolēni no diasporas ģimenēm, remigrantu ģimenēm, kuri ir atgriezušies no ārzemēm un mācās Valkas novada skolās un skolēni, kuri ir mācījušies tikai Valkā.

 

Nometnes laikā dalībniekiem būs iespēja kopīgi iepazīt Valkas novadu, Siguldas un tās apkārtnes aktīvā tūrisma piedāvājumus, Salacgrīvas apkārtni, kā arī visiem pedagogu vadībā kopīgi piedalīties sportiskās aktivitātēs.

 

Aicinām visus interesentus pieteikties dalībai līdz šī gada 21.jūlijam! Dalībnieku skaits ir ierobežots, tāpēc pasteidzies!

 

Publikācija par pasākumu tiek veikta laikā, kad ir saņemta informācija par to, ka pēdējās dienās Latvijā saslimušo ar Covid  - 19 skaits ir mazs un ceram, ka nekas nemainīsies līdz datumiem, kad dienas nometne - sadraudzības pasākums plānojas!

 

Ja rodas jautājumi, lūdzu sazinieties ar Guntu Smani, t.+371 26463408 (arī WhatsApp), e-pasts gunta.smane@valka.lv.

 

Informāciju sagatavoja:

Gunta Smane

Valkas novada domes attīstības

un plānošanas nodaļas vadītāja

Ģimenes, kuras atgriezušās Valkas novadā no ārzemēm, aicinām uz kopīgu pasākumu Kārķos 2020. gada 8.augustā, kur kopā ar kārķēniešiem, Valkas novada vadību un speciālistiem būs iespēja  plkst. 11.00 paviesoties Kārķu baznīcā,

pēc tam

* iziet  Lustiņdruvas dabas taku (pa spēkam gan maziem, gan lieliem),

* apskatīt Tradīciju salu un Dabas koncertzāli, iet rotaļās vai uzsākt jautru danci,

* piedalīties sporta spēlēs un citos Kārķu pagasta svētku pasākumos,

* ciemoties un pusdienot mini Zoodārzā “Rudzīši”.

 

Izbraukšana uz Kārķiem plānota 10.00 no Valkas pilsētas kultūras nama ar kopīgi noorganizētu autobusu. Kad zināsim dalībniekus, vienosimies, kur varēsiet iekāpt arī pa ceļam.  Ap plkst.14.00 autobuss visus atvedīs atpakaļ.

 

Pasākums tiek līdzfinansēts no atbalsta programmas "Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībās".

 

Lūdzu pieteikties dalībai pasākumā un informēt par vēlmi doties uz pasākumu ar kopīgi organizēto transportu, zvanot vai rakstot Guntai Smanei, t.26463408, gunta.smane@valka.lv.

 

 

Informāciju sagatavoja:

Gunta Smane

Attīstības un plānošanas

nodaļas vadītāja

t.26463408

 

 

 

Vidzemnieki! Valmierā veidos pašgājējhaubiču M109 artilērijas bateriju, bet Gulbenes novada Stāmerienā - kaujas atbalsta rotu ar prettanku un pretgaisa aizsardzības spējām.
 
 
Esi viens no mums – kļūsti karavīrs Vidzemē! Atlīdzība – sākot no 900 eiro.
 
 
Izvēloties militāro karjeru un kļūstot par karavīru, iegūsi:
 
  • Stabilitāti:
- līgumu par profesionālo militāro dienestu slēdz uz pieciem gadiem;
 
- pagarinot līgumu, karavīrs saņem vienreizēju izdienas pabalstu pēdējo triju mēnešalgu apmēra;
 
- līgumu var pagarināt līdz karavīra dienesta pakāpei noteiktajam maksimālajam vecumam).
 
 
 
  • Konkurētspējīgu atlīdzību sākot no 900 EUR:
- karavīrs saņem mēnešalgu atkarībā no viņa dienesta pakāpes, izdienas un militārās izglītības;
 
- mēnešalgu nosaka arī atbilstoša kvalifikācijas kategorija, kas to var palielināt līdz pat 30%;
 
- karavīrs saņem piemaksas par dienestu starptautiskajās operācijās, pedagoģisko darbu, par  apmācību vadību, kā arī naudas balvas.
 
 
  • Plašas sociālās garantijas:
- Veselības aprūpi, zobārstniecības pakalpojumus, optisko redzes korekciju līdzekļu iegādes kompensāciju;
 
- Mantisko apgādi (formas tērpi, apavi un apakšveļa, speciālais apģērbs, apavi un aizsargierīces);
 
- Uzturdevas kompensāciju;
 
- Īres kompensāciju;
 
- Kompensāciju mācību izdevumu segšanai, ja karavīrs mācās valsts akreditētā izglītības iestādē;
 
- Atvaļinājuma pabalstu, apmaksātu papildatvaļinājumu, apmaksātu mācību atvaļinājumu;
 
- Karavīru bērnus ir tiesības ārpus kārtas iekārtot pirmsskolas izglītības iestādēs;
 
- Ar pārcelšanos saistīto izdevumu kompensāciju;
 
- Garantētu izdienas pensiju, kas var sasniegt līdz pat 80 % no saņemtā atalgojuma, 
 
- Atvaļināta karavīra veselības aprūpi.
 
 
  • Karjeras izaugsmi;
- Militāro karjeru var veidot 20-25 gadu garumā. Apgūstot noteiktu apmācības kursu, karavīrs tiek paaugstināts nākamajā dienesta pakāpē.
 
  • Bezmaksas apmācību:
- dažādām specialitātēm dienestam nepieciešamās jomās (mācībās Latvijā un ārvalstīs, tostarp starptautisko operāciju rajonos).
 
  • Dienesta iespēja tuvāk mājām
- profesionālā dienesta rotas būs izvietotas Gulbenes novada Stāmerienā un Valmierā, šādā veidā sniedzot iespēju apkārtējo novadu iedzīvotājiem dienēt tuvāk savai dzīves vietai.
 
 
Kandidātam profesionālajā militārajā dienestā izvirzītas šādas prasības:
  • Latvijas Republikas pilsonība;
  • Vecums no 18 līdz 40 gadiem;
  • Vismaz pamatizglītība;
  • Valsts valodas prasme;
  • Nav kriminālās sodāmības.
 
Lai kļūtu par karavīru jāveic veselības pārbaude, kā arī jākārto psihodiagnostikas un fiziskās sagatavotības pārbaudes testus.
 
 
Pieteikties profesionālajam dienestam vari:
 
1. Elektroniski aizpildot pieteikuma anketu profesionālajam dienestam, kas atrodama e-adresē: https://www.mil.lv/lv/klusti-karavirs nosūti uz e-pasta adresi rekrutesana@mil.lv
2. Ierodoties Rekrutēšanas un atlases centrā Rīgā, Krustabaznīcas ielā 9. Apmeklētāju pieņemšana notiek darba dienās no plkst.9 līdz plkst.16.
 
3. Ierodoties jebkurā regulāro spēku vai Zemessardzes vienībā
 
 
Tālrunis uzziņām:
 
  • Rekrutēšanas un atlases centrs - 67137137
  • Zemessardzes 22. Kājnieku bataljons   - Adrese: Valmiera, Cēsu iela 54, 22173795 vai 25447883
  • Zemessardzes 25. Kājnieku bataljons  - Adrese: Gulbene, O.Kalpaka iela 58, 26317364 vai 20278149
 

Ņemot vērā Latvijā izsludināto ārkārtas situāciju, pasākums tiek pārcelts un nenoteiktu laiku!

 

Ģimenes, kuras atgriezušās Valkas novadā no ārzemēm, aicinām uz Lieldienu pasākumu Kārķos 2020. gada 12. aprīlī, kur kopā ar kārķēniešiem, Valkas novada vadību un speciālistiem būs iespēja plkst. 11.00 piedalīties Lieldienu dievkalpojumā Kārķu baznīcā,

pēc tam:

  •  iziet  Lustiņdruvas dabas taku (pa spēkam gan maziem, gan lieliem),
  •  Tradīciju salā piedalīties Lieldienu atrakcijās; izšūpoties Lielajās šūpolēs,
  •  Dabas koncertzālē iet rotaļās vai uzsākt jautru danci kopā ar Valkas novada tautas mūzikas kapelām "Vecie Turnavieši” un "Senās skaņās”,
  • ciemoties un pusdienot mini Zoodārzā “Rudzīši”.

 

Izbraukšana uz Kārķiem plānota 10.00 no Valkas kultūras nama ar kopīgi noorganizētu autobusu. Kad zināsim dalībniekus, vienosimies, kur varēsiet iekāpt arī pa ceļam). Autobuss būs ar mums visu dienu un pēcpusdien pēc pasākuma ap plkst.14.00 autobuss visus atvedīs atpakaļ.

 

Pasākums tiek līdzfinansēts no atbalsta programmas "Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībās".

 

Lūdzu pieteikties dalībai pasākumā un informēt par vēlmi doties uz pasākumu ar kopīgi organizēto transportu, zvanot vai rakstot Guntai Smanei, t.26463408, gunta.smane@valka.lv.

 

Informāciju sagatavoja:

Gunta Smane

Attīstības un plānošanas

nodaļas vadītāja

t.26463408

 

 

 

 

Aicinām darba devējus, kuri meklē IT un finanšu jomas speciālistus, reģistrēties dalībai Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) rīkotajā starptautiskajā tiešsaistes (online) darba dienā „Darbs un karjera Latvijā”, kas norisināsies šī gada 23.aprīlī no plkst.11.00 līdz 15.00 Eiropas darba dienu platformā (www.europeanjobdays.eu). Dalība pasākumā ir bez maksas!

 

 

 

Piedaloties tiešsaistes darba dienā “Darbs un karjera Latvijā”, darba devēji, izmantojot vien datoru vai mobilo ierīci ar interneta pieslēgumu, varēs tiešsaistē satikties un veikt darba intervijas ar darba meklētājiem no dažādām Eiropas valstīm, kā arī demonstrēt video materiālus par savu uzņēmumu, veicinot tā starptautisku atpazīstamību. Tiešsaistes darba tirgus ir lieliska iespēja piesaistīt savam uzņēmumam arī tos Latvijas valstspiederīgos speciālistus, kuri šobrīd dzīvo un strādā ārvalstīs, bet vēlas atgriezties Latvijā.

Lai piedalītos starptautiskajā tiešsaistes darba dienā, darba devējam ir jāizveido savs profils Eiropas darba dienu platformā (www.europeanjobdays.eu), jāreģistrējas dalībai tiešsaistes darba dienā „Darbs un karjera Latvijā” (https://ej.uz/registrejies2020), jāpublicē vakances un jāievieto sava uzņēmuma prezentācija. Uzreiz pēc reģistrēšanās publicētā informācija būs redzama vietnes apmeklētājiem gan Latvijā, gan ārvalstīs, un darba devējs varēs sākt saņemt pretendentu pieteikumus. Tiem darba devējiem, kuru profils Eiropas darba dienu platformā jau ir izveidots, dalībai pasākumā jāreģistrējas jau no iepriekš izveidotā konta.

 

Detalizētāku informāciju darba devēji var uzzināt, sazinoties ar starptautiskās tiešsaistes (online) darba dienas „Darbs un karjera Latvijā” Eiropas nodarbinātības dienestu tīkla (EURES) koordinatoriem Latvijā Ilzi Luīzi Mihailovu (e-pasts:

IlzeLuize.Mihailova@nva.gov.lv tālr. 67021793) vai Andri Segliņu (e-pasts:Andris.Seglins@nva.gov.lv, tālr. 63429422).

Tiešsaistes darba diena „Darbs un karjera Latvijā” tiek rīkota sadarbībā ar Latvijas Republikas Ārlietu ministriju, Vides aizsardzības un reģionālas attīstības ministriju, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru, “Tele2” sociālo kustību “Latvija strādā” un projektu “Your Move“.

 

 

      

 

Iepriekšējā NVA tiešsaistes darba diena “Darbs un karjera Latvijā” norisinājās 2019.gada 26.septembrī, pasākuma vietni bija apmeklējuši ap 4 tūkstošiem interesentu no Latvijas un ārvalstīm, bija reģistrējušies un savas vakances publicējuši 70 Latvijas uzņēmumu, piedāvājot kopumā ap 1,5 tūkstošiem brīvo darba vietu. 

 

Izmantotie materiāli:  https://www.nva.gov.lv/index.php?cid=2&mid=2&txt=6278&from=0

2019.gada 21.decembrī Ziemassvētku pasākumā Valkas kultūras namā tikās ģimenes, kuras atgriezušās Valkas novadā no ārzemēm un Valkas novada vadība un speciālisti.

 

Pasākuma laikā savstarpēji iepazināmies un aprunājāmies, vērojām novada folkloras kopas "Sudmaliņas" priekšnesumus un bija iespēja kopīgi uzdejot ar folkloras kopas dalībniekiem. Pasākumā spēlēja mūziķis Harijs Užāns.

Zinot, ka pasākumā būs daudz bērni, par mazajiem bijām īpaši padomājuši, izvēloties IGLU baseinus ar bumbām un IGLU klučus, Jenga spēles (viss ražots Valkā!).

 

Pasākums tiek līdzfinansēts no atbalsta programmas "Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībās".

 

Visus, kuri atgriezušies pēdējos gados Valkas novadā, bet varbūt nesaņēma informāciju par šo pirmo pasākumu, droši zvaniet vai rakstiet Guntai Smanei, t.26463408, gunta.smane@valka.lv.

 

Paldies visiem, kas piedalījās un uz tikšanos nākošajā pasākumā Lieldienās Kārķos!

 

Informāciju sagatavoja:

Gunta Smane

Attīstības un plānošanas

nodaļas vadītāja

t. 26463408

 

Visi foto no pasākuma aplūkojami: ŠEIT

Foto: I. Karpova

 

 

 

 

 

 

 

Valkas novada dome  uzaicina Jūs uz Ziemassvētku pasākumu Valkas kultūras namā šī gada 21.decembrī plkst. 18.00.
 
 
Gaidīsim Jūs ar ģimeni, lai savstarpēji iepazītos un aprunātos (pie galdiņiem, būs Zviedru galds), kopīgi uzdziedātu (spēlēs Harijs Užāns), ja būs vēlme, padejotu kopā ar novada folkloras kopu "Sudmaliņas".
 
 
Pasākuma plānotie dalībnieki ir ģimenes, kuras pēdējo gadu laikā atgriezušās Latvijā, Valkas novada vadība, pagastu pārvaldnieki, izglītības, kultūras un sociālās jomas speciālisti,nevalstisko organizāciju pārstāvji. Plānotais dalībnieku skaits ap 60 cilvēkiem.

 

Būs izklaides arī bērniem: IGLU baseiniņi un kluči, jenga spēles un iespēja pazīmēt.

 

Pasākuma apģērba stils  - galvenais, lai patiktu pašam!

Lūgums atsaukties tās ģimenes, kuras vēl nav informētas par šo pasākumu - zvanīt, rakstīt Guntai Smanei ( +371 26463408)

 

Paldies tiem, kas jau ir pieteikušies!

 

Ceram, ka izbrīvēsiet laiku, lai piedalītos pasākumā! Būsiet mīļi gaidīti!

 

Pasākums tiek līdzfinansēts no atbalsta programmas "Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībās" un dalība tajā ir bez maksas.

Valkas novada dome ir parakstījusi vienošanos ar Vidzemes plānošanas reģionu par konkursa “Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībās” atbalsta izmaksu.

 

Vidzemes plānošanas reģions saskaņā ar konkursa “Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi pašvaldībās” rezultātiem, ir finansiāli atbalstījis Valkas novada domes pieteikumā norādītās aktivitātes, kas vērstas uz remigrācijas sekmēšanu, piešķirot finansējumu 10 000 euro  apmērā.

 

Valkas novads atbalstu pieprasīja, lai piesaistīti mentorus latviešu valodas apguvei, lai apmācītu sveštautiešus, kas ir dzīvesbiedri latviešu remigrantiem, kā arī sarīkotu divus pasākumus remigrantiem, dodot platformu dalīties pieredzē un veidot kontaktus ar pašvaldības cilvēkiem. Tāpat plānots rīkot nometni diasporas un remigrantu bērniem kopā ar Valkas novada līdzīga vecuma bērniem/jauniešiem.

 

Nometni plānots organizēt laikā no 2020.gada 29.aprīļa līdz 3.maijam (datumi var tikt nedaudz precizēti) Valkas novadā un ir plānots segt 12 remigrantu bērnu/jauniešu ceļojuma izdevumus no viņu pašreizējās mītnes zemes uz nometni Latvijā – Valkā, kā arī 5 dienu nometnes noorganizēšanu 30 bērniem/jauniešiem (naktsmītnes, ēdināšanu, ekskursijas un sporta/kultūras aktivitātes). Aicinām šo informāciju nodot visiem Jūsu radiem, draugiem un paziņām, kas ir izbraukuši no Valkas novada un dzīvo ārzemēs!

 

Ar piešķirtā atbalsta līdzfinansējumu, Valkas novada mājas lapā www.valka.lv ir izvietots baneris “Remigrācija” un izveidota sadaļa “Remigrācijas sekmēšanas pakalpojumi Valkas novadā”. Visa informācija par pasākumiem, kas tiks organizēti ar šo atbalstu un vispārlai  uzrunātu no Valkas novada izbraukušo diasporu un jau uz dzīvi Valkas novadā atgriezušos, tiks regulāri publicēta iepriekš minētajā vietnē.

 

Pašvaldība plāno atbalstāmo aktivitāšu rezultātā piesaistīt 116 remigrantus vai potenciālos remigrantus. Piešķirtais atbalsts ir jāizlieto līdz 2020.gada 31.maijam.

 

Ja ir jautājumi vai ieteikumi, esiet laipni gaidīti Beverīnas ielā 3, Valkā, variet arī zvanīt vai rakstīt uz manu e-pastu.

 

 

Informāciju sagatavoja:

Gunta Smane

Attīstības un plānošanas

nodaļas vadītāja

t.26463408

gunta.smane@valka.lv