Pašvaldība
Borisa un Ināras Teterevu fonds labdarības virtuvēm palīdzēs segt energoresursu rēķinus
Foto: no Borisa un Ināras Teterevu fonda arhīva

Saistībā ar ievērojami strauju energoresursu cenu kāpumu, labdarības virtuves šogad no janvāra līdz maijam var gūt atbalstu pilnai vai daļējai energoresursu rēķinu apmaksai. Šādu atbalstu var saņemt, jau tagad piesakoties Borisa un Ināras Teterevu fonda programmā “Maizes rieciens – atbalsts labdarības virtuvju darbībai”.

Borisa un Ināras Teterevu fonda atbalstu saņēmušās organizācijas varēs to izmantot dabasgāzes, elektrības un citu energoresursu rēķinu nomaksai. Plānotais finansējuma apmērs vienai labdarības virtuvei ir līdz 1`000,- eiro mēnesī.

Šim atbalstam var pieteikties reģistrētās biedrības, nodibinājumi un reliģiskās organizācijas visā Latvijā, kuras nodrošina ēdināšanas pakalpojumus primāri maznodrošinātām un mazaizsargātām personām. Organizācijas paudušas, ka siltu maltīšu pieprasījums ir pieaudzis, tādēļ fonda atbalsts energoresursu rēķinu nomaksai veicinās labdarības virtuvju darbību, kā arī dos pārliecību, ka trūkumcietēji varēs turpināt saņemt ikdienas silto maltīti.

Organizācijas varēs saņemt finansējumu, sākot ar pieteikuma iesniegšanas mēnesi līdz programmas darbības beigām – 2023. gada 31. maijam. Taču pieteikties atbalstam aicinām jebkurā laikā līdz 30. aprīlim. To var izdarīt, nosūtot uz fonda e-pastu (office@teterevufonds.lv) aizpildītu pieteikuma anketu. Anketa pieejama vietnē www.maizesrieciens.lv.

Borisa un Ināras Teterevu fonds turpina piešķirt arī iepriekš izsludināto atbalstu labdarības virtuvju remontam un aprīkojuma iegādei. Par šo atbalstu aicinām lasīt programmas vietnē www.maizesrieciens.lv.

Par Borisa un Ināras Teterevu fondu. 2010. gadā mecenāti Boriss un Ināra Teterevi nodibināja ģimenes labdarības fondu, lai atbalstītu izcilas un sabiedrībai noderīgas iniciatīvas un veicinātu kultūras, mākslas un izglītības attīstību Latvijā un pasaulē. Plašāk: www.teterevufonds.lv.

Foto: no Borisa un Ināras Teterevu fonda arhīva

 

Informāciju sagatavoja:

Diana Bogdanova, labdarības projektu vadītāja