Attēls

Laba ziņa Valkas novada iedzīvotājiem - sākot no 7. janvāra Valkā būs pieejamas SEB bankas konsultācijas. Tiks nodrošināta izbraukuma apkalpošana pēc iepriekšēja pieraksta Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Valkā, Rīgas ielā 25.

Precīzs datums un pieņemšanas grafiks tiks publicēts tuvākajā laikā.

Lai nodrošinātu finanšu pakalpojumu pieejamību visā Latvijā un izpildītu jaunās normatīvās prasības, SEB banka no 2026. gada sākuma paplašinās klātienes pakalpojumu sniegšanu reģionos. Banka nodrošinās pastāvīgu klientu apkalpošanu Bauskā, Kuldīgā un Madonā, kā arī apkalpošanu pēc klientu iepriekšējā pieprasījuma Balvos, Preiļos, Krāslavā, Valkā, Limbažos un Saldū.

Šīs izmaiņas tiek īstenotas saskaņā ar Kredītiestāžu likuma grozījumiem un Latvijas Bankas noteikumiem par finanšu pakalpojumu sniegšanu klātienē, kas paredz, ka bankām jānodrošina vai nu pastāvīga klātbūtne, vai pakalpojumi pēc pieprasījuma, lai klātienes apkalpošana būtu pieejama plašākā Latvijas teritorijā.

Plašākais klātienes apkalpošanas tīkls reģionos

“Šobrīd SEB bankai ir 17 klātienes apkalpošanas vietas, un vairāk nekā puse no tām atrodas ārpus Rīgas. Ņemot vērā klientu skaitu, SEB bankas klientiem ir pieejams plašākais klātienes apkalpošanas tīkls, jo īpaši reģionos. Reģioni mums vienmēr ir bijuši stratēģiski svarīgi, un mēs mērķtiecīgi strādājam, lai nodrošinātu pakalpojumu pieejamību visā Latvijā,” skaidro SEB bankas privātpersonu un MVU apkalpošanas vadītājs Uģis Cielēns.

Šobrīd visi bankas pakalpojumi ir pieejami attālināti, ja klientam ir atbilstošs autentifikācijas līdzeklis. Daļa klientu joprojām dodas uz filiāli, lai risinātu specifiskus jautājumus, taču kopumā šādu vizīšu skaits samazinās. “Mūsu mērķis ir nodrošināt pakalpojumu pieejamību neatkarīgi no tā, vai konkrētajā vietā ir pieejama klātienes apkalpošana, vai nē. Tāpēc pēdējos gados esam būtiski attīstījuši digitālo pakalpojumu klāstu – klienti attālināti var ne vien veikt darījumus, bet arī saņemt konsultācijas par sarežģītākiem jautājumiem,” turpina Uģis Cielēns.

Trīs pastāvīgas vietas un sešas – pēc pieprasījuma

Saskaņā ar prasībām pastāvīga klātbūtne jānodrošina novadu centros ar iedzīvotāju skaitu virs 25 000, ja attiecīgajā teritorijā banka apkalpo būtisku klientu daļu un 40 km rādiusā nav cita filiāle. SEB bankas pastāvīgas klientu apkalpošanas vietas būs Bauskā, Kuldīgā un Madonā. Šajās vietās klienti varēs saņemt pakalpojumus divas reizes nedēļā, piesakot tikšanos iepriekš.

Papildus tam sešos novadu centros – Balvos, Preiļos, Krāslavā, Valkā, Limbažos un Saldū – tiks piedāvāta klātienes apkalpošana pēc iepriekšējā pieprasījuma.

Visas jaunās klātienes apkalpošanas vietas, izņemot Bausku, tiks nodrošinātas pašvaldību iestāžu telpās. Savukārt Bauskā klientus gaidīsim SEB bankas telpās, kur tagad notiek juridisko klientu apkalpošana.

Pieteikt klātienes tikšanos pastāvīgajās vietās, kā arī pieprasīt konsultāciju pārējās vietās var bankas mājaslapā seb.lv/rezervacija vai pa tālruni 26668777. Atgādinām, ka arī citās klātienes apkalpošanas vietās pieņemam klientus pēc iepriekšējā pieraksta.

Jaunās vietas un pieņemšanas dienas no 2026. gada:

Pilsēta

Adrese

Apkalpošanas dienas

Bauska

Slimnīcas iela 8

Otrdiena, Ceturtdiena

Kuldīga

Pilsētas laukums 4

Otrdiena, Ceturtdiena

Madona

Saieta laukums 2a, Madonas biznesa attīstības centrs, 2. stāvs 

Pirmdiena, Otrdiena

Saldus

Avotu iela 12, Saldus Pašvaldības administratīvā ēka, 1. stāvs

Trešdiena

Limbaži

Burtnieku iela 2, 1. stāvs

Ceturtdiena

Valka

Rīgas iela 25, Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs, 1. stāvs

Trešdiena

Preiļi

Kārsavas iela 4, Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs, 1. stāvs

Piektdiena

Krāslava

Brīvības iela 5, Krāslavas nami, 1. stāvs

Trešdiena

Balvi

Partizānu iela 14, Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Ceturtdiena

Dace Pūce

Sabiedrisko attiecību speciāliste
dace.puce [at] valka.lv

Saistītas tēmas

Sabiedrības ziņas