Valkas novada pašvaldības komiteju audioieraksti ir publiski pieejami pēc iedzīvotāja pieprasījuma
  • Saskaņā ar 2024. gada 4. jūlija Valkas novada pašvaldības darba reglamentu, lai iepazītos ar komitejas sēdes audioierakstu, interesentam jāiesniedz brīvas formas rakstisks vai elektronisks iesniegums pašvaldībā, norādot vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju un lūgumu saņemt konkrētās sēdes audioierakstu.
  • Komitejas sēdes protokolētājs izsniedz pieprasīto audioierakstu Informācijas atklātības likumā noteiktajā termiņā, ievērojot normatīvajos aktos noteiktos informācijas pieejamības ierobežojumus. 
  • Iedzīvotājs var piedalīties Domes un tās komiteju sēžu atklātajās daļās, pirms sēdes piesakoties pie Domes sēdes vai komitejas sekretāra, nosaucot savu, vārdu, uzvārdu, uzrādot personu apliecinošu dokumentu. Ja iedzīvotājs nokavē sēdes sākumu un nav pieteicies pie sēdes sekretāra, viņam var liegt dalību sēdē. Sēdes slēgtā daļa iedzīvotājam ir jāpamet pēc pirmā attiecīgās sēdes vadītāja uzaicinājuma.
  • Ja Domes vai tās komitejas sēde notiek attālināti, izmantojot tiešsaistes videokonferenci, un iedzīvotājs vēlas tajā piedalīties, viņš ne vēlāk kā vienu darbdienu pirms attiecīgās sēdes piesaka dalību sēdē, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi novads@valka.lv
  •  Valkas novada centrālās pārvaldes darbinieks nosūta iedzīvotājam uz viņa norādīto elektroniskā pasta adresi pieslēgšanās rekvizītus ne vēlāk kā stundu pirms sēdes sākuma.
  • Iedzīvotājam, kas piedalās Domes vai tās komitejas sēdē, nav tiesību piedalīties debatēs, ja sēdes vadītājs nedod vārdu, vai jebkādā veidā traucēt sēdes gaitu.