2025. gada 25. septembra Valkas novada pašvaldības domes sēdē tika pieņemts lēmums par izmaiņām Centrālās administrācijas darbinieku sastāvā.
Lēmums pieņemts pēc darbinieku noslodzes un amata pienākumu izvērtēšanas, ņemot vērā digitalizācijas iespējas un elektronisko dokumentu apriti, kas būtiski samazinājusi laiku dokumentu apstrādei un mainījusi nepieciešamo funkciju apjomu.
Galvenās izmaiņas:
- Tiek likvidētas 2 Centrālās administrācijas sekretāra amata vietas. Detalizēti pārskatīti Centrālās administrācijas un citu nodaļu darbinieku esošie amata pienākumi, to lietderīgums un reālās amatu noslodzes. Izvērtētas iespējas dažādu procesu digitalizēšanai un optimizēšanai, kas būtiski samazinātu patērēto laiku uz konkrētu pienākumu izpildi.
- Tiek apvienotas sabiedrisko attiecību speciālista un elektronisko plašsaziņas līdzekļu speciālista amata vietas. Pēc apvienošanas amata nosaukums tiek atstāts sabiedrisko attiecību speciālists. Esošie amata pienākumi pārskatīti un pārdalīti starp sabiedrisko attiecību speciālista amatu un izveidoto Priekšsēdētāja biroju.
- Samazināts pašvaldības arhivāra amata slodzes apjoms, jo daļa pienākumu vairs nav aktuāli.
- Klientu apkalpošanas centra darbiniekiem uzdots veikt jaunas funkcijas saistībā ar pašvaldības transporta koordinēšanu.
- Lai nodrošinātu atbalstu pašvaldības domes priekšsēdētājam ikdienas darbā, kā arī nodrošinātu efektīvu dokumentu apriti pašvaldībā, tiek izveidots Priekšsēdētāja birojs ar divām amata vietām – vadītājs un sekretārs.
Pārmaiņas stāsies spēkā 2025. gada 1. oktobrī un ir vērstas uz efektīvāku pašvaldības darbu un resursu izmantošanu.